"Pentru a ramane pe aceasta piata cu o dinamica de dezvoltare extraordinara, producatorii de publicitate vor trebui sa investeasca in utilaje noi. Este ceea ce consumatorii, cu fiecare an din ce in ce mai exigenti, impun! Piata ii va exclude in mod natural pe cei care "simuleaza" productia publicitara! Profesionistii isi vor consolida pozitiile si portofoliile de clienti, pentru ca doar ei vor putea prezenta garantia calitatii si a reprezentarii cu profesionalism a necesitatilor clientilor."

"Cand faci ceea ce iti face cu adevarat placere, cand tot timpul iti doresti sa fii mai bun decat cel cu care concurezi, cand obiectivul tau este sa realizezi ceva cat mai aproape de perfectiune, cu siguranta nimic nu e imposibil. Aceasta imi place sa cred ca este mentalitatea mea si a colegilor mei, si cu mandrie pot spune ca suntem o echipa. Echipa care are printre multe altele calitate: face ce gandeste dar mai ales gandeste ceea ce face."

"Publicitatea este domeniul cel mai important intr-o societate cu o economie concurentiala, este domeniul unde primeaza punerea in practica a celor mai inedite idei. Scopul este unul singur: acela de a creste vanzarile si implicit profitul. Intr-o piata tot mai dura unde productia publicitara a capatat o dezvoltare vizibila de la an la an, Maroma a reusit sa treaca peste aceste impedimente, reusind sa demonstreze nu o data faptul ca, ideile noi si curajoase pot fi puse in practica cu maxim profesionalism si seriozitate. Cheia succesului este una singura: imbinarea armonioasa intre pasiune, munca in

echipa si comunicarea intre oameni."

"Produsele de calitate cer materiale de calitate. Pentru o buna desfasurare a procesului de productie este necesara o aprovizionare constanta si o selectie atenta a tuturor materialelor folosite pentru acest domeniu. Aprovizionarea in domeniul productiei publicitare reprezinta o provocare. Piata materialelor pentru productia publicitara este diversa si ofera diferite solutii pentru aceasta industrie si pentru materializarea cerintelor clientilor. Asadar aprovizionarea in productia publicitara nu inseamna doar gestionarea relatiilor cu furnizorii ci si regruparea cerintelor clientilor nostri pentru ca impreuna cu echipa de productie sa obtinem cel mai bun produs din punct de vedere calitativ."

Iulian Doftoreanu - DIRECTOR GENERAL